تبلیغات
مــعـرفــی کاراتـــه(سبک وادوریو)فرفنی

*بسم الله الرحمن الرحیم ستارگان شرقی دماوند باسلام و عرض ادب وخوش آمد گویی امیدوارم لحظات خوبی را در این وب سپری كنید*فرفنی*
نویسنده و طراحان وب
نظر سنجی فرفنی
شما كدام ورزش را بیشتر می پسندید؟











صفحات جانبی فرفنی
پیوندهای روزانه فرفنی

 تمرینات كششی، باعث تقویت كشیدگی عضلانی و تاندون‌های مربوطه و مانع كوتاه شدن عضلات در اثر یك ورزش سنگین می‌شود. همچنین از كوتاه شدن و سفتی عضلات در سنین بالا و كم تحركی جلوگیری می‌كند.
نشستن طولانی مدت در بعضی از شغل‌ها و یا حتی رانندگی مداوم می‌تواند منجر به كوتاه شدن و سفتی عضلات و در نهایت ایجاد فشار بر اعصاب و بروز درد شود.
انجام حركات كششی و بلند شدن عضلات، در انعطاف پذیری آنها مؤثر بوده و این تمرین، توانایی حركات مفاصل شما را به بالاترین درجه می‌رساند.
مطالعات اخیر در مقایسه گرمای حاصل از ورزش‌های كششی با گرمای حاصل از ورزش‌های غیركششی نشان می‌دهد كه گرچه نرمش‌های كششی انعطاف‌پذیری بدن را افزایش می‌دهند اما از صدمات پیشگیری نمی‌كنند. تمرین برای انعطاف‌پذیری جزء لاینفك یك برنامه ورزشی متعادل می‌باشد كه شامل موارد ذیل می‌شود:
ـ ورزش برای افزایش یا ثابت نگه داشتن طول عضلات (مثل ورزش‌های رایج كششی با استفاده از دست‌ها)
ـ ورزش برای افزایش یا ثابت نگه داشتن ظرفیت هوایی (مثل قدم زدن تند، دویدن، شنا)
ـ یك رژیم غذایی سالم و ..
ـ استراحت كافی




[ یکشنبه 8 مرداد 1391 ] [ 12:12 ب.ظ ] [ فر فنی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره فرفنی و كلبه ی حقیرش

باسلام خدمت تمام دوستان عزیز هم رزمی کار هم رزم دوست
بنده قصد براین دارم که در مورد ورزش کاراته (سبــک وادوریو ) مطلب بگذارم.
امیدوارم قطره ای از دریای کاراته را به شما دوستان محبوب بچشانم واز این دریا بهرمند
بشوید،البته این نکته فراموش نشود که از تمام دوستان کاراته کا کمک میخواهم تا
دربهتر معرفی کردن کاراته بنده را یاری نمائید و
جا داره که ازشیهان مصوری و استاد عزیزم سن سی فاطمه امامقلی نهایت تقدیر و تشکر را کنم وآرزوی صحت و سلامتی را برایشان دارم .
با تشکر از شما دوستان که نگاهتان را به وبلاگم هـــدیه می کنید.
??؟؟
آمار سایت فرفنی
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :

....