تبلیغات
مــعـرفــی کاراتـــه(سبک وادوریو)فرفنی

*بسم الله الرحمن الرحیم ستارگان شرقی دماوند باسلام و عرض ادب وخوش آمد گویی امیدوارم لحظات خوبی را در این وب سپری كنید*فرفنی*
نویسنده و طراحان وب
نظر سنجی فرفنی
شما كدام ورزش را بیشتر می پسندید؟











صفحات جانبی فرفنی
پیوندهای روزانه فرفنی

یك كشش معمولی (مثل كشیدن یك عضله و نگه داشتن آن در یك حالت بدون استراحت به مدت 10 تا 30 ثانیه) می‌تواند باعث گرم شدن بدن قبل از انجام یك فعالیت سخت و شدید ورزشی شود.
زمان ایده‌آل برای انجام بیشتر حركات كششی بعد از ورزش است. بدین صورت كه شما فوراً پس از اتمام ورزش‌تان اجازه دارید 5 الی 10 دقیقه به حركات كششی برای عضلاتی كه در ورزش شركت داشته‌اند بپردازید چرا كه انجام حركات كششی بعد از ورزش، عضلات شما را در طول زمان استراحت به حالت اولیه باز می‌گرداند و آن‌ها را برای جلسه‌ بعدی ورزش آماده می‌كند.




[ یکشنبه 8 مرداد 1391 ] [ 01:10 ب.ظ ] [ فر فنی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره فرفنی و كلبه ی حقیرش

باسلام خدمت تمام دوستان عزیز هم رزمی کار هم رزم دوست
بنده قصد براین دارم که در مورد ورزش کاراته (سبــک وادوریو ) مطلب بگذارم.
امیدوارم قطره ای از دریای کاراته را به شما دوستان محبوب بچشانم واز این دریا بهرمند
بشوید،البته این نکته فراموش نشود که از تمام دوستان کاراته کا کمک میخواهم تا
دربهتر معرفی کردن کاراته بنده را یاری نمائید و
جا داره که ازشیهان مصوری و استاد عزیزم سن سی فاطمه امامقلی نهایت تقدیر و تشکر را کنم وآرزوی صحت و سلامتی را برایشان دارم .
با تشکر از شما دوستان که نگاهتان را به وبلاگم هـــدیه می کنید.
??؟؟
آمار سایت فرفنی
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :

....